میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

مربی رشد و توسعه فردی و کسب و کار
من اینجام و کمکت می کنم کسب و کار خودت را رونق بدی
عزت نفس و اعتماد بنفس خودت رو بالا ببری و خجالت نکشی
شاگرد استاد هدایت محمودی


ازدواج به قصد داشتن آرامش

یک جوک خنده دار !!!!

وقتی که ما به قصد ورود به یک رابطه با کسی ارتباط برقرار میکنیم , با خوش خیالی تمام فکر میکنیم به آن چیزی که میخواهیم میرسیم.

این ارتباط میتواند برای خرید و فروش یک ماشین باشد و یا به قصد ازدواج و ...

مثلا وقتی شما به قصد خرید یک اتومبیل از خانه بیرون میروید , در اولین گالری اتومبیلی که دیدید معامله خود را انجام میدهید یا از چنتا بنگاه و سایت و دوستانی که در این کار هستند سوال میپرسید؟

خوب قطعا میگویید مشورت کردن و جستجو کردن خیلی خوب است و باعث میشود که خرید بهتری انجام بدهم.

کاملا درست است. این کار باعث میشود که ما انتخاب بهتری داشته باشیم. البته به شرطی که با افراد خبره در زمینه خرید و فروش ماشین مشورت کنیم.

البته در معامله ماشین معمولا اکثر افراد میدانند که باید با چه کسی مشورت بکنند ولی در زمینه ازدواج چرا این کار را انجام نمیدهند؟!!

ما برای خرید ماشین چرا در اولین بنگاه معامله نکردیم ؟ مگر آن فرد صاحب بنگاه آدم بدی بود؟ مگر میدانستیم که قرار است سر ما کلاه بگذارد؟

ما نمیدانیم ولی برای اینکه بعدا دچار مشکل نشویم رفتیم سراغ افراد حرفه ای دیگر و از چند نفر پرسوجو کردیم. چرا ؟ چون دوست داریم وسیله ای بخریم که با آن به آرامش برسیم.

تفاوت ماشین خریدن با ازدواج کردن با یک انسان دیگر مثل خودمان این است که ماشین حق فکر کردن , انتخاب و مخالفت کردن با خواسته های ما را ندارد.

ما میتوانیم ماشین خود را به دره بیندازیم و او اصلا مخالفتی نکند.

ماشین ما اگر یک سال هم روغنش را عوض نکنیم تا جایی که بتواند راه میرود تا خاموش شود و هزاران مثال دیگر در این مورد هست که خودتان میتوانید آنها را بنویسید.

پس چرا برای ازدواج به سراغ یک فرد خبره نمیرویم تا به ما بگوید چطور باید با یک انسان دیگر برخورد کنیم تا بتوانیم در کنار او به آرامش برسیم؟

اگر شما دلیل آن را میدانید بنویسید ؟؟؟؟

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی