میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

مربی رشد و توسعه فردی و کسب و کار
من اینجام و کمکت می کنم کسب و کار خودت را رونق بدی
عزت نفس و اعتماد بنفس خودت رو بالا ببری و خجالت نکشی
شاگرد استاد هدایت محمودی


استراتژی فروش سنتی

اولین و پرکاربردترین نوع استراتژی در فروش مدل قدیمی آن یعنی فروش سنتی است.

اکثر افراد که تقریبا شامل 90 درصد انها میشود فکر میکنند که برای ایجاد یک کسب و کار نیاز به مکان ثابت دارند.

در این استراتژی فرد به دنبال مکانی برای دایر کردن یک فروشگاه و یا شرکت میگردد و البته که داشتن یک مکان عمومی که محل گذر افراد بیشتری هم باشد بسیار حایز اهمیت است.

به همین دلیل افراد باید دارای سرمایه مالی زیادی باشند تا بتوانند جای خوبی را خریده و یا اجاره بکنند.

در ضمن برای اینکه مشتری مشتاق بشود وارد مکان تجارت آنها بشود نیاز به یک دکوراسیون خوب و مدرن دارند.

البته بسیاری از افراد این سرمایه هنگفت را ندارند و یا همان اول کار از ایده خود منصرف میشوند و یا در یک مکان کم رفت و آمد به دلیل نبود سرمایه اولیه مناسب مکانی را اجاره میکنند.

البته برخی هم که خودشان صاحب ملک هستند باز هم برای دکوراسیون و خرید اجناسی برای فروش نیاز به سرمایه دارند.

 در این مدل شغلها با اینکه افراد زیادی در حال فعالیت هستند ولی بیش از 90 درصد آنها از میزان درامدشان ناراضی هستند؟!

زیرا رقبای بزرگ با داشتن سرمایه های هنگفت که اصلی ترین اهرم موفقیت و قدرت آنهاست به راحتی مشتریها را جذب میکنند و مانع درامد آنها میشوند.

در ثانی افرادی که در شغل سنتی فعالیت میکنند به خاطر اینکه هیچ وقت خود را نیازمند آموزشهای لازم در جهت فروش و ارتباط گیری با مشتری نمیدانند نمیتوانند مشتریهای زیادی را

به سمت خود جذب بکنند و کسب و کار خود را گسترش بدهند.

به همین خاطر هم هر روز با افزایش همکارانشان میزان زیادی از مشتریان و درامد خود را از دست میدهند.

در ثانی اکثر افرادی که وارد شغلهای سنتی میشوند اصلا در رابطه با کارشان تحقیقات لازم را انجام نمیدهند.

به همین دلیل هم است که شاهد ورشکستگی بیشتر این افراد هستیم.

 

 

چکار کنیم تا در زمینه کسب و کار بهتر بشیم؟

هدف از کسب و کار چیست؟

کسب و کار یعنی دیدن مردم

یک ایده مناسب

قانون جبران در کسب و کار من

میزان نیاز افراد به ایده ما

مهمترین عوامل در انتخاب ایده مناسب

میزان توانایی شما در انجام ایده

 آموزش دیدن برای انجام بهتر آن کار

خدمات پس از فروش

انواع خدمات فروش

تغییر کارکتر

اشتیاق مثری است!

از محصول و خدماتمان استفاده کنیم؟!

مشتری میفهمد!!
ما به خودمان خدمات میدهیم!

شغلت رو تبدیل به بیزنس بکن؟!

بخشنده باش

از انتقال اطلاعات نترسید!

رقابت یعنی شکست؟!

همیشه آموزش ببین
غیره قابل گذشت بشید!

خانواده بسازید

خودتو نشون بده!!!

استراتژی فروش سنتی

استراتژی مدرن

نکات فراروانشناختی ...

استراتژی مرکب

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی