مشتری میفهمد!!
بسیاری از فروشنده های معمولی فکر میکنند مشتری احمق است. آنها فکر میکنند که مشتری متوجه دروغگویی آنها نمیشود.
ولی مشتری میفهمد که ما داریم به آنها دروغ میگوییم. البته ممکن است که با چرب زبانی برای یک یا دوبار محصولمان را به کسی بفروشیم ولی از آنجایی که مشتری بعد از مصرف کالا و خدمات مکا متوجه دروغگویی ما میشود , دیگر از ما خرید نمیکند و ما به راحتی خریدارانی که میتوانستند به مشتری وفادار ما تبدیل بشوند را به منتقدان بزرگ خودمان تبدیل کرده ایم.
منتقدانی که به خاطر احساس بدی که از خرید از ما بدست آورده اند میتوانند هزاران مشتری را از ما دور بکنند و باعث ورشکستگی ما بشوند.
الان متوجه شدیم که صداقت داشتن چقدر حایز اهمیت است.
صداقت باعث میشود که ما همیشه بر روی فرکانس مثبت بمانیم و این مهم بدون داشتن اشتیاق واقعی برای کمک کردن و ارایه بهترین خدمات به مشتری ایجاد نخواهد شد.
چکار کنیم تا در زمینه کسب و کار بهتر بشیم؟
هدف از کسب و کار چیست؟
کسب و کار یعنی دیدن مردم
یک ایده مناسب
قانون جبران در کسب و کار من
میزان نیاز افراد به ایده ما
مهمترین عوامل در انتخاب ایده مناسب
میزان توانایی شما در انجام ایده
آموزش دیدن برای انجام بهتر آن کار
خدمات پس از فروش
انواع خدمات فروش
تغییر کارکتر
اشتیاق مثری است!
از محصول و خدماتمان استفاده کنیم؟!
مشتری میفهمد!!
ما به خودمان خدمات میدهیم!
شغلت رو تبدیل به بیزنس بکن؟!
بخشنده باش
از انتقال اطلاعات نترسید!
رقابت یعنی شکست؟!
همیشه آموزش ببین
غیره قابل گذشت بشید!
خانواده بسازید
خودتو نشون بده!!!
استراتژی فروش سنتی
استراتژی مدرن
نکات فراروانشناختی ...
استراتژی مرکب
