میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

رشد فردی توسعه کسب و کار ذهن

میثم شمس آرا

مربی رشد و توسعه فردی و کسب و کار
من اینجام و کمکت می کنم کسب و کار خودت را رونق بدی
عزت نفس و اعتماد بنفس خودت رو بالا ببری و خجالت نکشی
شاگرد استاد هدایت محمودی


چرا زنها نمی‌توانند پارتنر خوبی پیدا بکنند ؟

آیا شما جزو آندسته از زنهایی هستید که دوست دارید یک پارتنر و شریک مناسب داشته باشید ولی هر مردی که به سمت شما می‌آید بعد از چند روز رابطه خود را قطع میکند؟؟

اکثر خانمها از این موضوع ناراحت هستند.

مخصوصا زنهایی که از لحاظ موقعیت اجتماعی و فرهنگی دارای جایگاه بالایی هستند.

نکته مهم در این باره این می‌تواند باشد که همه زنها دوست دارند با مردی قدرتمند ، دارای شخصیت و اعتماد بنفس بالا زندگی بکنند و البته این یک خواسته خوب و بجا میباشد.

ولی باید ما به این نکته توجه کنیم که مردها اصولا موجوداتی قدرت طلب و سلطه جو هستند و می‌خواهند وظیفه تامین امنیت را برای خانواده خود داشته باشند.

از آنجایی که مردها موجودات جنگجو و فرمانده هستند اگر با زنهایی آشنا بشوند که از لحاظ قدرت درونی و فکری از آنها بالاتر باشند توان ماندن در کنار آنها را ندارند.

البته که زنهای قدرتمند هم به خاطر داشتن احساسات مردانه در خود نمی‌توانند از کسی فرمانبرداری بکنند .

برای همین هم وقتی مردی با یک زن قوی روبرو می‌شود، دچار ترس می‌شود. 

نبود اعتمادبه‌نفس کافی و ناتوانی در اداره امور باعث می‌شود که مردهای کمی به سمت زنهای قوی بروند و این باعث تنهایی زنها می‌شود.

در ضمن زنها اصولا چن علاقه دارند با مردی قوی‌تر از خودشان زندگی بکنند ، نمی‌توانند وجود هر مردی را در کنار خود تحمل بکنند و به راحتی حاضرند تنهایی را با بودن در کنار یک مرد ضعیف بپذیرند.

این امر از سویی به نفع زنان تمام می‌شود و باعث می‌شود که آنها خود را گرفتار بک زندگی ضعیف و خفت بار نکنند و از سویی هم تنهایی را برای آنها به ارمغان می‌آورد. 

به نظر شما کدام مورد بهتر است ؟؟؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی